Tuesday, March 10, 2009

study mode..

study mode is in my way..
uish lame rase nyer x berbloging ni.. huhu..
sorry anep tag ang aku xsempat nk wat lg..
bz la..tggu yerk..coming soon..
huhu.. ok.back to the stdy mode..
starting paper aku 12hb nie..
ari 10hb, so luse la citer nyer..
time ni la masing2 sibuk stdy dan wat toyol..hikhik..
as usually kitorg akan stdy same2.. smlm la start stdy skali..
mggu ni aku xblk umah pown..
-org bentong wat kenduri pon aku xdpt g..
-birthday mama pon xdpt nk celebrate skali ngan diorg..dgr citer k.long blanje kek kt sne..sedey xdpt join..
so smlm kitorg start stdy kire2 jam 2 la..
stdy pny stdy kul 6 br aku sedar perut aku meronta2 mintak diisikn..
so tanpa buang mase aku tuntut janji tom kt aku la.. blanje mkn sushi..yei!!
tengs tom.. lps full perut mkn sushi dowl plak petik "jom lps ni manhantan..potong la.."
hah..ape lg dh kene cabar... aku ngan tom on je la...
pergh.. mussle with creamy garlic..nyum2...
kenyang giler..
then lpas mkn tu tetibe mama call kate nk dtg ajak mkn..
mkn lg?? adei aku bgtau la kt mama yg aku ni br je lpas mkn..
so xpe la tp klu nk dtg tgk aku ni dtg je la..
hah.. mama nk dtg.. br teringt yg birthday mama smlm aku xdpt join..
idea tom yusra ain dowl "why not ko beli something eg.. kek kew"
idea yg bgus.. tengs guys.. tanpa buang mase kitorg pon trus g beli kek..
resberry cheesecake..mkn lg nnt..adei..
then kitorg truskn dgn stdy sambil tggu mama dtg..
dlm kul 10 mama sampai..jeng..jeng..jeng..suprise for mama..
happy birthday mama..luv u..
celebrate dpn surau tu..ambk berkat..alhamdulillah..
terharu jgk la mama ngan suprise itu..
hihi... i like suprise too.. tetibe plak..
hah smbung stdy la ape lg..
tu je la nk citer kot..
buzy ngan exam dan after that akn menempuh environment yg br..
aduh.. gonna story later..
daa..












1 comment: