Sunday, July 19, 2009

jiwa pusing

1.Bekas kekasih saya adalah :
si dia..

2.Saya sedang mendengar :
bunyi kipas yang sgt kuat.. nk kene report ganti br nie..

3. Mungkin saya patut :
berhenti berharap

4. Saya suka :
tic tac

5. Sahabat-sahabat baik saya :
boleh dikira dengan jari

6. Saya tak faham :
knape perlu igt masa lalu.. ???

7. Saya kehilangan :
masa lalu...

8. Ramai yang kata :
sy kurus

9. Makna nama saya :
xpasti la...

10. Cinta itu adalah :
kesabaran..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bingung???

12. Saya akan cuba :
utk menambah berat bdan...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
penantian dan kesabaran....

14. Telefon bimbit saya :
sesuatu yg sentimental..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
jam enset sasaran pertama.

16. Saya paling meluat bila :
berhadapan dgn org yg acah2 hebat..

17. Pesta/Parti adalah :
sesuatu yg tidak sinonim dgn sy...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
unta masuk telinga... haha.. wan2...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
15-18.. zaman cinta monyet..

20. Hari ini :
tiada yg istimewa...

21. Malam ini saya akan :
stdy tuk rc.. ceh2...

22. Esok saya akan :
pakai bju kurung..

23. Saya betul-betul inginkan :
si dia...

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
mama ketuk pintu blk srh cpt.. huhu..

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
pusat permainan ok?....

26. Makanan barat atau Jepun :
western plzz... nyum2...

27. Bilik yang terang atau gelap :
depend....

28. Makanan Segera adalah :
meggi kari..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
"ape yg bz nyer laaa"

30. Siapa yang anda mahu TAG?
sesiape yg terbace... Sila2... tiada pengecualian..


No comments:

Post a Comment